Všeobecné obchodní podmínky
Účinné: 04.03.2023. ze dne
1. Obecné informace, uzavření smlouvy mezi Stranami
1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále: VOP) platí v internetovém obchodě (dále jen Internetový obchod) provozovaném společností XL Gasztrobusz Kft. (dále jen: Poskytovatel služeb) prostřednictvím https://www.perfect-acoustic.cz (dále jen Webová stránka) ) lze objednat ke všem produktům. Rozsah těchto Všeobecných obchodních podmínek pokrývá všechny elektronické komerční služby poskytované v Maďarsku prostřednictvím Internetového obchodu.
2. Kupujícím se rozumí každá fyzická osoba, která provede objednávku v Internetovém obchodě. Pojem kupující zahrnuje pojem spotřebitel. Spotřebitelem je dle zákona V z roku 2013 o občanském zákoníku (dále jen: občanský zákoník) fyzická osoba jednající mimo rámec svého povolání, samostatného povolání nebo podnikatelské činnosti.
3. Nakupování v Internetovém obchodě se řídí platnými maďarskými právními předpisy, zejména Občanským zákoníkem, CVIII z roku 2001 o některých otázkách elektronických komerčních služeb a služeb souvisejících s informační společností. zák. a 45/2014 o podrobných pravidlech smluv mezi spotřebitelem a podnikatelem. (II. 26.) upravuje nařízení vlády (dále jen nařízení vlády).
4. Nákup v Internetovém obchodě je možný na základě elektronické objednávky, jak je uvedeno v těchto VOP.
5. Poskytovatel služby neodpovídá za splnění objednávky, pokud daný produkt mezitím nebude dostupný, je Poskytovatel služby oprávněn objednávku odmítnout.
6. V případě akceptace Všeobecných podmínek Kupujícím vzniká smlouva mezi Smluvními stranami potvrzením objednávky Poskytovatelem služby v souladu se Všeobecnými podmínkami. Pokud Zákazník neakceptuje podmínky Všeobecných obchodních podmínek, nemůže využívat služeb Internetového obchodu, nemůže se tedy zaregistrovat ani odeslat objednávku.
7. Uzavřená smlouva se považuje za písemnou. Údaje uložené v písemné smlouvě jsou shodné s údaji poskytnutými při dané objednávce. Jazykem podepisování smlouvy a komunikace je maďarština. Poskytovatel služeb smlouvu neukládá, není poté přístupná.
8. Nezletilí nebo osoby s omezenou způsobilostí k jednání mohou využívat služeb Webu pouze se souhlasem svého zákonného zástupce. Získání tohoto souhlasu je odpovědností a povinností nezletilého nebo osoby s omezenou způsobilostí k jednání. Zákaznické rozhraní Internetového obchodu a Poskytovatel služeb nenesou odpovědnost a nemají možnost během online transakcí vědět nebo zjistit, kdo se na stránce uživatele nachází, odpovědnost tedy spočívá výhradně na Zákazníkovi.
9. Poskytovatel služeb nemá ustanovení zákona XLVII z roku 2008 o zákazu nekalých obchodních praktik vůči spotřebitelům. s kodexem chování podle zákona.
10. Zákazník odesláním objednávky v Internetovém obchodě a zaškrtnutím políčka pro přijetí Všeobecných obchodních podmínek akceptuje a bere na vědomí, že jsou pro něj Všeobecné obchodní podmínky závazné.
2. Údaje o poskytovateli služeb a poskytovateli hostingu:
Název společnosti: XL Gastrobusz Kft.
Sídlo: 2315 Szigethalom, Dob utca 4.
Registrační číslo společnosti: 13-09-181969
DIČ: 25702228-2-13
E-mail: perfectacoustic.com@gmail.com
Telefon: 06 30 096 5474
Údaje poskytovatele služeb poskytujícího úložný prostor pro poskytovatele služeb:
Název: ELIN.hu Kft
Sídlo: 9024 Győr, Déry T. u. 11.
Registrační číslo společnosti: 08-09-016359
DIČ: 14315754-2-08
E-mail: info@elin.hu
3. Objednávka
1. Webová stránka poskytuje kupujícím možnost online objednávání. Uživatel může procházet web pomocí položek nabídky. Produkty jsou seřazeny v systému kategorií. Kliknutím na název kategorie se zobrazí seznam produktů v ní obsažených. Zobrazené obrázky jsou fotografiemi, jejichž barva se může lišit od objednaného produktu v závislosti na použité obrazovce Kupujícím. Na Webu je možné vyhledávat produkt na základě klíčového slova. Výsledky produktů odpovídající kritériím vyhledávání se zobrazí jako seznam podobně jako kategorie.
2. Pro objednání v Webshopu se nemusíte registrovat. Při objednávce, při vyplňování datového listu, jsou vyžadovány nebo možné tyto údaje: jméno, e-mailová adresa, telefonní číslo, fakturační adresa, doručovací adresa, způsob doručení, kód kupónu, komentář. Kupující mohou na Webu poskytnout pouze své vlastní osobní údaje. Pro úspěšnou objednávku musí Kupující zaškrtnutím příslušného pole přijmout tyto VOP a Informace o správě dat. Zákazník zaškrtnutím políček prohlašuje, že si přečetl a porozuměl všem ustanovením těchto Podmínek a Informace o správě dat, plně se jimi řídí a uznává, že všechna jejich ustanovení jsou pro něj závazná.
3. Za správnost, aktuálnost a pravdivost poskytnutých údajůrt je výhradně v odpovědnosti kupujícího. Poskytovatel služby vylučuje jakoukoli odpovědnost, která vznikne v souvislosti s nesprávností, překlepy nebo uvedením nepravdivých údajů na Webu. Poskytovatel služeb nenese žádnou odpovědnost za zpoždění dodávky nebo jiné problémy či chyby, které lze přičíst nesprávným a/nebo nepřesným údajům poskytnutým zákazníkem.
4. Možnosti opravy chyb při zadávání údajů: V průběhu objednávky je možné prohlížet a upravovat obsah košíku, pokud košík neobsahuje množství, které chcete objednat, je nutné zadat počet kusů množství, které chcete objednat v poli pro zadání údajů ve sloupci “Množství” (nebo “množství lze změnit pomocí znaménka +” nebo “-“), poté systém aktualizuje zadaný počet kusů. Pokud si Kupující přeje smazat produkty v košíku, klikne na tlačítko “Smazat”.

V průběhu objednávky má Zákazník možnost kdykoliv opravit/smazat zadané údaje. Pokud zákazník již přešel na stránku s údaji, kterou chce opravit, ale ještě neuzavřel objednávku, je vhodné klikat na tlačítko Zpět prohlížeče (šipka v levém horním rohu obrazovky), dokud se nezobrazí požadovaná stránka , kde může provádět změny. Údaje týkající se zadané objednávky je možné dále upravovat na kontaktních údajích uvedených v těchto VOP.
5. Vlastnosti a vlastnosti produktů, které lze zakoupit v Internetovém obchodě, zjistíte na konkrétní stránce u produktu. Poskytovatel služeb neprodává použité produkty, vadné produkty nebo produkty nižší kvality, než jsou standardy na trhu. Pokud zákazník potřebuje více informací o funkcích, použití a použitelnosti jakéhokoli produktu v Internetovém obchodě, než je uvedeno na Webu, kontaktujte prosím Poskytovatele služeb.
6. Mezi produkty dostupnými v Internetovém obchodě jsou za unikátní produkty považovány následující produktové skupiny, které Poskytovatel služeb vyrábí výhradně na základě předchozí objednávky Zákazníka, konkrétně v souladu s pokyny a potřebami Zákazníka, podle barvy a velikosti určené dle Zákazník (dále: Unikátní produkt), takže nejsou k dispozici před objednáním:
• závěs (akustický i neakustický),
• všechny akustické panely a akustické difuzory,
• akustické tkaniny,
• žulové desky,
• Tichý koberec
7. U některých produktů určuje Poskytovatel služby minimální objednací množství, které je uvedeno na stránce daného produktu. V takovém případě Poskytovatel služby uvede kromě jednotkové ceny produktu také cenu, kterou musí Kupující v případě objednávky zaplatit s přihlédnutím k minimálnímu množství objednávky.
8. Barva a odstín výrobků se může ve skutečnosti lišit od vyobrazení na Webu a také se může stát, že barva materiálů z různých výrob se od sebe liší minimálně. U výrobků je možný rozměrový rozdíl 1-2 cm, u koberců 30% hmotnostní rozdíl.
9. Cena uvedená u produktů je vždy uvedena v českých korunách a jedná se o nezdaněnou kupní cenu produktu, která nezahrnuje obecnou daň z obratu a nezahrnuje náklady na dodání a případné poplatky za dobírku. U některých produktů bude k dispozici zobrazení přesné ceny a nákladů na doručení domů, pokud si Kupující zvolil požadované parametry (např. barvu, velikost). Po výběru produktu a způsobu doručení se cena dopravy zobrazí na samostatném řádku vedle ceny produktu. Během objednávky a ve zprávě potvrzující objednávku uvede Poskytovatel služby cenu produktů a náklady na dopravu na samostatném řádku.
10. U určitých produktů je možné řezat na unikátní velikost, což znamená řez z dostupných velikostních verzí, takže je k dispozici pouze menší velikost oproti nim. Požadovanou velikost je nutné uvést při objednávce do pole “Poznámky”. Poplatek za řezání na jednotlivou velikost je 3 810 HUF brutto, tato částka je uvedena v samostatném řádku při objednávce.
11. U některých produktů je možné dokoupit i doplňky, zvolit si vzorovanou barvu nebo doplňkovou službu (např. šití závěsů), jejichž cenu/poplatek Poskytovatel služby vždy uvádí na stránce produktu vedle daného příslušenství nebo servis. Cena vybraného poplatku nebo služby se zobrazuje v samostatném řádku při objednávce.
12. Poskytovatel služby si vyhrazuje právo na změnu cen produktů, které lze objednat z Webových stránek, za předpokladu, že změna nabude účinnosti ve stejnou dobu, kdy se objeví na Webu. Změna nemá nepříznivý vliv na kupní cenu již objednaných produktů.
13. Pokud se i přes veškerou péči Poskytovatele služby na internetovém obchodě zobrazí chybná cena, zejména s ohledem na zjevně chybnou, např. za cenu „0“ CZK nebo „1“ CZK, která se výrazně liší od obecně známé, obecně uznávané nebo odhadované ceny produktu, která se může objevit v důsledku systémové chyby, pak není Poskytovatel služby povinen prodat produkt za špatnou cenu, ale může nabídnout dodání za správnou cenu, s vědomím kterého zákazníka můžete svůj nákup zrušit.
14. Poskytovatel služeb přijme objednávku prostřednictvím Webu pouze v případě, že Zákazník vyplní všechny údaje požadované pro objednávku. Poskytovatel služeb nenese odpovědnost za zpoždění dodávky nebo jiné problémy nebo chyby, které lze vysledovat zpět na nesprávné a/nebo nepřesné údaje objednávky poskytnuté zákazníkem.
15. Postup objednávky:
Krok 2: Výrobek, který chcete koupit, se přidá do košíku kliknutím na tlačítko “Přidat do košíku”. Poté bude Zákazník přesměrován na stránku objednávky kliknutím na tlačítko „Košík“, které se zobrazí na stránce nebo je přístupné z lišty nabídek.
Krok 3: Na stránce „Košík“ vidíte, co chcete koupitcena produktu, množství. Ceny jsou včetně DPH. Sazba DPH je procento stanovené v platném zákoně o DPH. Kupující si na stránce může zkontrolovat produkty, které chce objednat, a případně změnit množství nebo daný produkt smazat. Na této stránce můžete zadat způsob doručení a libovolný kód kupónu. Kromě kupní ceny jsou na rozhraní uvedeny předběžné náklady na dodání. Kliknutím na tlačítko „Pokračovat k pokladně“ bude zákazník přesměrován na další stránku.
Krok 3: Na rozhraní „Pokladna“ můžete zadat údaje potřebné pro doručení a fakturaci, popř. Kromě kupní ceny je na rozhraní uvedena cena dopravy. Na tomto rozhraní je také nutné zvolit způsob platby.
Kupující má možnost zkontrolovat údaje související s objednávkou, kupní cenu, celkovou částku k úhradě, která zahrnuje náklady na dodání, dále je možné změnit způsob dodání. Pokud Kupující shledá vše v pořádku, může dokončit nákup a odeslat objednávku kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Pokud Zákazník zvolil možnost platby online bankovní kartou, systém jej přesměruje na rozhraní poskytovatele platebních služeb.
Před odesláním objednávky musí kupující pro úspěšnou objednávku akceptovat tyto VOP a Informace o správě dat zaškrtnutím daného pole. V objednávce nelze pokračovat bez souhlasu se Všeobecnými obchodními podmínkami a Informacemi o správě dat.
16. Zadání objednávky Zákazníkem samo o sobě nevede ke vzniku smlouvy mezi Poskytovatelem služby a Zákazníkem. Po obdržení nákupní nabídky (objednávky) kupujícího je poskytovatel služeb povinen potvrdit kupujícímu objednávku elektronicky (e-mailem), přičemž potvrzovací e-mail obsahuje údaje poskytnuté kupujícím při objednávce nebo registraci (např. ), číslo objednávky, datum objednávky, seznam a množství prvků patřících k objednanému produktu, cena produktu a celková částka k úhradě. Pokud toto potvrzení Kupující neobdrží do 48 hodin od odeslání nabídky, pak závazná nabídka Kupujícího a případné další závazky budou automaticky bez dalších podmínek ukončeny.
17. Poskytovatel služby si vyhrazuje právo změnit akční nabídku bez předchozího upozornění, omezit dostupnost jednotlivých akcí, popř. změnit čas začátku a konce inzerovaných propagačních akcí. Poskytovatel služeb nenese žádnou právní odpovědnost za výše uvedené možné změny.
18. Poskytovatel služby si vyhrazuje právo odmítnout jakoukoli objednávku zadanou Zákazníkem. Pokud Poskytovatel služeb změní nebo zruší objednávku, bude Zákazníka kontaktovat na e-mailovou a/nebo fakturační adresu/telefonní číslo uvedené při zadávání objednávky. Poskytovatel služby si rovněž vyhrazuje právo omezit množství doručované z jedné položky na jednu poštovní adresu.

4. Platební a dodací podmínky
1. Kupující může uhradit kupní cenu následujícím způsobem:
• online platba bankovní kartou na Webu,
• převodem na bankovní účet Poskytovatele služeb na následující číslo bankovního účtu:
• Xl gastrobusz Kft
• 11742252-21206940
• otp
Majitel účtu: XL Gastrobusz Kft.
• BIC: TRWIBEB1XXX
• IBAN: BE60 9673 5202 3470
• Wise street: Avenue Louise 54, pokoj S52
• Brusel
• 1050
• Belgie
XL Gastrobusz Kft
HU76117422522120694000000000
OTPVHUHB
Sídlo OTP Banky
1051 Budapešť, Nádor utca 16
2. Online platby bankovní kartou jsou prováděny prostřednictvím elektronického systému provozovaného poskytovatelem platebních služeb se smlouvou s poskytovatelem služeb, který je nezávislý na poskytovateli služeb. Online platbu bankovní kartou nabízí společnost OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár utca 30-32.; ugyfelszolgalat@simple.hu; +36 1/20/30/70 3-666-611; https://simplepay.hu / vasarlo-aff/) je pojištěn. V případě online platby bankovní kartou má Zákazník možnost dokončit platbu na vlastní platební stránce poskytovatele platebních služeb. Zákazník nesmí během procesu online platby zavřít platební rozhraní (okno prohlížeče) poskytovatele platebních služeb. Online platba se řídí obchodními předpisy poskytovatele platebních služeb, příslušné karetní společnosti a také peněžního ústavu, který kartu vydal a připsal částku. Poskytovatel služeb nespravuje údaje o bankovní kartě Zákazníka.
3. Při zpracování všech transakcí kreditní/debetní kartou používá Poskytovatel služeb zabezpečenou online platební bránu, která šifruje údaje o bankovní kartě Zákazníka v zabezpečeném přijímacím prostředí. Aby bylo zajištěno, že nakupování bude bezpečné, jednoduché a spolehlivé, používá poskytovatel služeb technologii Secure Socket Layer (SSL).
4. V případě online platby a bankovního převodu budou Strany považovat platbu poplatku za dokončenou okamžikem, kdy částka k úhradě dorazí na bankovní účet Poskytovatele služeb.
5. Poskytovatel služeb vystaví elektronickou fakturu, Zákazník obdrží vystavenou fakturu e-mailem do 5 pracovních dnů po uhrazení fakturované částky.
6. Cena dopravy je u každého produktu jiná, její výši lze určit na základě velikosti a hmotnosti produktu. Poskytovatel služeb před odesláním objednávky informuje zákazníka o přesné ceně dodání na objednávkovém rozhraní v průběhu objednávky, po výběru produktu, definování potřebných parametrů a upřesnění dodací adresy.
7. Pro obdržení objednaného produktu je k dispozici následující způsob:
• osobní odběr v provozovně Poskytovatele služeb pouze v předem domluveném čase: 2316 Tököl, Szadova u. 23.
• doručení domů zajišťuje kurýrní služba sprinte, dpd, dhl.
8. Doručení domů lze vybrat pouze pro adresy, které patří do oblasti doručení. Pro ověření musí kupující při výběru způsobu dopravy zadat své PSČ/země (nebo uvést, že dodací adresa je shodná s fakturační adresou). Pokud je k dispozici doručení domů na uvedenou adresu, poskytovatel služeb poskytne náklady na doručení domů. Jako doručovací adresa může být uvedena adresa bytu nebo i pracoviště. Doručovací adresa se může lišit od fakturační adresy. Jako doručovací adresa by měla být uvedena adresa, kde se kupující s největší pravděpodobností nachází v předpokládané době dodání.
9. Dodací lhůta je obvykle 2-3 týdny ode dne po zadání a zaplacení objednávky. Dodací lhůta se počítá ode dne zadání a zaplacení objednávky. Poskytovatel služeb se snaží dokončit vaši objednávku ve výše uvedené lhůtě, ale nenese žádnou odpovědnost, pokud je dodací lhůta delší, než je uvedeno. U každé objednávky informuje Poskytovatel služeb Zákazníka před doručením e-mailem o přesném čase doručení.
10. Doručování probíhá v pracovní dny, mezi 8. a 17. hodinou. Pro další upřesnění termínu dodání je možné, aby Kupující kontaktoval kurýrní službu.
11. Při vyplňování objednávky, v době doručení, je kupující nebo příjemce povinen zkontrolovat neporušenost balíku, v případě poškození balíku spolu s kurýrem zkontrolovat balík po kuse a podepsat protokolární potvrzení o otevření balíku (případné nedostatky je nutné zapsat do protokolu).
Kupující je povinen co nejdříve po obdržení a rozbalení balíku zkontrolovat jednotlivé položky a ujistit se, že položky na faktuře jsou ve skutečnosti shodné s objednanými a dodanými produkty. Vyskytnou-li se v této souvislosti jakékoli problémy (výrobek je poškozený, vadný nebo znečištěný), je kupující povinen pokud možno neprodleně (nejpozději do 1 m od převzetí)(do jednoho dne) kontaktujte Poskytovatele služby na adrese perfectacoustic.com@gmail.com nebo na telefonním čísle 06 30 096 5474 za účelem vyřešení chyby. Poté nemůže Poskytovatel služby přijímat reklamace nedostatků.
12. Pokud Zákazník neobdrží produkt, který si objednal, nebo pokud Poskytovatel služeb udělá jinou chybu při dodání produktu, budou náklady na dopravu na vrácení produktu vráceny Zákazníkovi až do výše dříve zaplacené Zákazníkem. pro tento účel.
13. Náklady na opětovné zaslání z důvodu nedoručení vinou kupujícího nese ve všech případech kupující. Náklady na dopravu tam a zpět z důvodu neúspěšné dodávky vinou kupujícího je rovněž povinen uhradit kupující. V případě po sobě jdoucích neúspěšných dodávek si poskytovatel služby vyhrazuje právo omezit objednávky zákazníka (realizovat pouze nákupy, které byly dříve vypořádány).
Pokud zákazník nepřevezme dodaný výrobek s bezplatnou dopravou a kurýr balíček vrátí, z vratné částky za výrobek se odečte náklady na dopravu. Vezměte prosím na vědomí, že náklady na dopravu byly zahrnuty v ceně výrobku, poskytnuty na žádost zákazníka. Neobdržení výrobku způsobuje škody poskytovateli služeb, které musí zákazník uhradit. Náhrada je rovna nákladům na dopravu.

Pokud jsou objednané produkty zasílány do země, která není členem Evropské unie, platí celní předpisy této země. Před obdržením zásilky musíte zaplatit celní poplatky stanovené celními orgány.

Pokud kupující celní poplatky neuhradí, kurýrní služba zásilku po 2 týdnech zničí.

Pokud zákazník nepřevezme balíček od kurýrní služby a balíček se vrátí k nám, pokusíme se kontaktovat zákazníka e-mailem nebo telefonicky. Pokud zákazník nereaguje do dvou týdnů, vyhrazujeme si právo produkt zlikvidovat.

5. Akustické měření, plánování
1. Kupující se zájmem o produkty Poskytovatele služeb mají možnost využít služeb akustického měření a návrhu Poskytovatele služeb.
2. Poplatek za online akustický návrh je 6 500 HUF brutto, pro zadání objednávky musí zákazník zaslat e-mail poskytovateli služeb na e-mailovou adresu perfectacoustic.com@gmail.com. K dopisu musíte připojit fotografie místnosti, kam chcete akustické prvky umístit, a také specifikovat vlastnosti místnosti. Poskytovatel služby zašle náčrt výsledků online plánování a rozmístění akustických prvků e-mailem, případně na vyžádání poskytne podrobné vysvětlení telefonicky. Poskytovatel služby také navrhuje doporučené reproduktory, pozici studenta a uspořádání nábytku.
3. Poskytovatel služeb poskytuje dva typy služeb souvisejících s akustickým měřením: základní a prémiové akustické měření. Pro objednání měření musí Kupující zaslat Poskytovateli služby e-mail na e-mailovou adresu perfectacoustic.com@gmail.com a připojit fotografie místnosti, kam chce umístit akustické prvky, a dále specifikovat vlastnosti místnosti. Akustické měření probíhá v místě určeném kupujícím. Základní akustické měření obvykle trvá – v závislosti na podmínkách místnosti – 1 hodinu, prémiové akustické měření obvykle 2 hodiny. V případě prémiového akustického měření je měření prováděno s využitím akustických panelů a jejich vybavení. Základní poplatek za akustické měření je 50 800 HUF Netto + poplatek za vylodění (maximálně 1 hodina). Poplatek za prémiové akustické měření je 88 900 HUF, což zahrnuje 2 hodiny, po kterých je každá započatá hodina 63 500 HUF.
Poplatek za vylodění pro obě měření je 400 HUF netto/km, ujetá vzdálenost se počítá ze Szigethalomu, sídla poskytovatele služeb.
4. Poskytovatel služby upozorňuje kupující na skutečnost, že akustické plánování a měření je považováno za konzultační, proto poskytovatel služby nenese žádnou odpovědnost, pokud kupující zaznamená odchylky ve stanovené kvalitě zvuku. Poplatek za akustický návrh a online akustické měření nelze po dokončení služby žádat zpět.
5. Další informace o akustickém měření a plánování jsou k dispozici na webových stránkách.
6. Záruka na příslušenství, záruka na výrobek
1. Pro záruku na příslušenství a produkt, Ptk. platí její vždy platná ustanovení.
a Záruka na příslušenství
V případě vadného plnění ze strany Poskytovatele služby může Zákazník u společnosti uplatnit záruční nárok dle čl. podle jeho pravidel.
Kupující může dle své volby uplatnit následující záruční nároky na příslušenství:
• Můžete požádat o opravu nebo výměnu, pokud není splnění požadavku zvoleného zákazníkem nemožné nebo by pro poskytovatele služeb znamenalo neúměrné dodatečné náklady ve srovnání s plněním jiných požadavků. Pokud nepožádal nebo nemohl požádat o opravu nebo výměnu, může požadovat poměrnou část náhrady nebo může Zákazník vadu opravit na náklady Poskytovatele služby, nebo ji nechat opravit někým jiným nebo – v krajním případě – odstoupit od smlouvy. Není prostor pro zrušení z důvodu nepodstatné chyby.
• Můžete přejít z vámi zvolené záruky na příslušenství na jiné, ale náklady na přechod nese zákazník, pokud to nebylo odůvodněné nebo k tomu poskytovatel služeb neuvedl důvod.
Kupující je povinen nahlásit vadu neprodleně po jejím zjištění, nejpozději však do dvou dnů od zjištění vady. V případě smlouvy mezi spotřebitelem a podnikatelem se chyba sdělená do dvou dnů od zjištění chyby považuje za sdělenou bezodkladně. Kupující, který je považován za spotřebitele, již po uplynutí dvouleté promlčecí doby ode dne uzavření smlouvy nemůže uplatnit svá práva ze záruky příslušenství.
Kupující může uplatnit svůj nárok na záruku příslušenství u poskytovatele služeb.
Další podmínky pro uplatnění práv ze záruky na příslušenství: Do jednoho roku od ukončení neexistují žádné další podmínky pro uplatnění reklamace ze záruky na příslušenství nad rámec oznámení vady, pokud Zákazník prokáže, že produkt byl poskytnut Poskytovatelem služby, což lze ověřit. s fakturou vystavenou Poskytovatelem služby. Po uplynutí jednoho roku ode dne plnění je však Zákazník povinen prokázat, že jím uznaná vada existovala již v době plnění.
b. Záruka na produkt
Zákazník, který je považován za spotřebitele, může v případě vady produktu prodávaného poskytovatelem služeb uplatnit své právo nebo reklamaci produktu podle bodu a) dle své volby. V rámci reklamace výrobku může kupující požadovat pouze opravu nebo výměnu vadného výrobku.
Výrobek je vadný, pokud nesplňuje jakostní požadavky platné v době uvedení na trh nebo pokud nemá specifikace dané výrobcem as plíživými vlastnostmi.
Zákazník může uplatnit svůj nárok na záruku na výrobek do dvou let od data vydání výrobku výrobcem. Po tomto termínu toto právo ztratíte.
Zákazník může uplatnit svou záruku na výrobek pouze u výrobce nebo distributora výrobku. Kupující je povinen prokázat vadu výrobku v případě reklamace výrobku.
Výrobce (distributor) je zproštěn záruční povinnosti pouze v případě, že prokáže, že:
• produkt nebyl vyroben nebo uveden na trh v rámci své podnikatelské činnosti, popř
• závadu nebylo možné rozpoznat podle stavu vědy a techniky v době uvedení na trh popř
• vada výrobku vyplývá z aplikace legislativy nebo závazných úředních předpisů.
Stačí, když výrobce (distributor) doloží jeden důvod pro osvobození.
Z důvodu stejné závady nelze uplatnit reklamaci ze záruky na příslušenství a reklamaci na produkt současně, a to souběžně. V případě úspěšného uplatnění reklamace na výrobek však může kupující uplatnit reklamaci ze záruky příslušenství na vyměněný výrobek nebo opravený díl u výrobce.
C. Jak nahlásit záruční reklamaci
Zákazník může oznámit svou záruku nebo reklamaci prostřednictvím pošty nebo elektronické pošty zaslané poskytovateli služeb.
Dopis pak musí obsahovat:
• jméno a adresu kupujícího,
• název produktu, kupní cena,
• datum nákupu,
• datum oznámení chyby,
• popis chyby,
• nárok, který chce Kupující uplatnit.
7. Stažení
1. Kupující je povinen po převzetí produktu zkontrolovat obsah, stav a kvalitu produktu a v případě, že něco chybí nebo jsou-li nějaké nesrovnalosti, neprodleně je oznámit poskytovateli služeb.
2. Dle nařízení vlády máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne 14 dnů ode dne, kdy Zákazník nebo jím určená třetí osoba jiná než dopravce obdrží objednaný produkt. V případě více produktů expiruje 14 dnů ode dne převzetí posledního produktu Kupujícím nebo Kupujícím určené třetí osoby s výjimkou dopravce. Kupující může své právo na odstoupení od smlouvy uplatnit také v době mezi dnem uzavření smlouvy a dnem převzetí produktu. Pokud si zákazník přeje uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, musí poskytovateli služeb zaslat jasné prohlášení obsahující svůj úmysl odstoupit od smlouvy (například poštou, dopisem zaslaným elektronicky) na jeden z kontaktních údajů uvedených v bodě 2 všeobecných zásad Pravidla a podmínky.

K tomuto účelu může kupující využít i vzor prohlášení o zrušení uvedený v příloze č. 1 těchto všeobecných obchodních podmínek.
Kupující uplatní své právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě, pokud své prohlášení o odstoupení od smlouvy zašle ve lhůtě uvedené výše.
3. Pokud Zákazník odstoupí od smlouvy, Poskytovatel služeb vrátí veškeré odškodnění poskytnuté Zákazníkem neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od obdržení prohlášení o zrušení. Poskytovatel služeb při vrácení peněz používá platební metodu shodnou s platební metodou použitou při původní transakci, ledaže Zákazník výslovně souhlasí s použitím jiné platební metody; v důsledku uplatnění tohoto způsobu vrácení nevzniknou kupujícímu žádné další náklady. Poskytovatel služeb může zadržet vrácení peněz, dokud nebude produkt vrácen nebo zákazník nepotvrdí, že byl vrácen (bude zohledněno dřívější z těchto dvou dat).
4. Zákazník je povinen vrátit nebo předat produkt Poskytovateli služby bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne sdělení prohlášení o odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za splněnou, pokud produkt odešlete před 14denní lhůtou. Přímé náklady na vrácení produktu nese Kupující.
5. Kupující může nést odpovědnost za snížení hodnoty produktu pouze v případě, že k němu došlo v důsledku použití nad rámec použití nezbytného ke zjištění povahy a vlastností produktu. V takovém případě, stejně jako v případě, že Zákazník vrátí produkt poškozený, může Poskytovatel služby odečíst částku amortizace z částky vrácené částky.
6. Poskytovatel služby upozorňuje kupující na skutečnost, že 3.6. V případě Individuálních produktů definovaných v bodě 1 nemůže Kupující uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy s odkazem na § 29 odst. 1 písm. vyrobeno na základě pokynů Kupujícího nebo na jeho výslovnou žádost v tomto formuláři Poskytovatele služeb.
7. Poskytovatel služby upozorňuje kupující na skutečnost, že v případě služeb akustického návrhu a akustického měření definovaných v bodě 5., nemůže kupující po provedení služby uplatnit právo na odstoupení od smlouvy s ohledem na § 29 odst. 1 písm. a) nařízení vlády.
8. Vyřizování reklamací
1. Případné reklamace vzniklé při nákupu může kupující uplatnit na některý z kontaktních údajů uvedených v bodě 2. Vyřízení reklamace ze strany Poskytovatele služby je vždy bezplatné.
2. Ústní stížnost
Poskytovatel služeb ústní stížnost Zákazníka neprodleně prošetří a pokud možno neprodleně zjedná nápravu. Nesouhlasí-li Zákazník se způsobem vyřízení reklamace nebo není-li možné reklamaci neprodleně zjednat, Poskytovatel služeb zaznamená reklamaci Zákazníka a její obsah se Zákazníkem projedná a schválí. Kopii protokolu předá Poskytovatel služby Zákazníkovi. Po obdržení reklamace ji poskytovatel služeb posoudí a do 30 dnů ode dne podání zašle odůvodněnou odpověď ohledně svého stanoviska k reklamaci.
Stížnosti podané po telefonu jsou nahrávány Poskytovatelem služby, proto je v tomto případě výše popsaný záznam nahrazen zvukovým záznamem.
3. Písemná stížnost
V případě písemné reklamace poskytovatel služeb reklamaci po jejím obdržení prověří a do 30 dnů od sdělení reklamace zašle zákazníkovi písemnou odpověď o výsledcích šetření. Na požádání oznámí Poskytovatel služby Zákazníkovi výsledky vyšetření elektronicky.
Poskytovatel služeb reklamaci posoudí, zamítne nebo zjedná nápravu na základě platných právních předpisů.
V odpovědi poskytovatele služeb uvádí výsledky úplného prošetření stížnosti, opatření přijatá k nápravě stížnosti a v případě zamítnutí důvody zamítnutí. Poskytovatel služeb poskytuje své informace jasným, srozumitelným vysvětlením, při kterém používá jednoduchý jazyk a vyhýbá se neoprávněnému použití právních pojmů. Poskytovatel služby se snaží poskytnout smysluplnou odpověď na všechny námitky Zákazníka ve svém dopise s odpovědí.
Poskytovatel služeb archivuje písemné stížnosti – včetně záznamu o stížnosti podané při osobním dostavení se – a rovněž odpovědi na ně po dobu pěti let. Po uplynutí doby uchování jsou datové nosiče (dokumenty) Poskytovatelem služby zlikvidovány.
4. Náprava
Pokud bude reklamace Zákazníka zcela nebo zčásti zamítnuta nebo pokud výše uvedená lhůta pro prošetření reklamace bez výsledku uplynula, může Zákazník kontaktovat následující úřady a orgány:
Odbor ochrany spotřebitele Úřadu vlády župy Pest
Adresa: 1088 Budapešť, József krt. 6.
Telefon: +36 1 459-4843
E-mailová adresa: fogyved@pest.gov.hu
Smírčí rada župy Pest
Adresa: 1055 Budapešť, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefonní číslo: +36 1 792 7881
Emailová adresa:pmbekelteto@pmkik.hu
V řízení před smírčí radou je Poskytovatel služeb povinen spolupracovat.
Nepodaří-li se urovnat soudní spor jedním z výše uvedených způsobů nebo jinými sjednanými způsoby, může se Kupující obrátit na soud.
5. Zákazník má možnost zahájit mimosoudní vyřízení své stížnosti týkající se produktu nebo služby zakoupené online v rámci řízení sporu online. Řešení sporů online můžete zahájit na následující webové stránce a podrobné informace o možnosti a podmínkách řešení sporů online můžete získat také na této stránce: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm ?event=main.home.show&lng = HU
9. Ochrana dat
Poskytovatel služeb nakládá s osobními údaji, které vlastní, důvěrně a používá je výhradně pro účely uvedené v Informacích o správě dat na Webu. Při nakládání s údaji Zákazníka bere Poskytovatel služeb vždy v úvahu platné právní předpisy o ochraně údajů. Podrobné informace o správě dat jsou k dispozici na webových stránkách pod následujícím odkazem: https://perfect-acoustic.cz/privacy-policy/
1. Poskytovatel služeb nenese odpovědnost za žádné škody způsobené připojením k Webovým stránkám. Kupující odpovídá za ochranu svého počítače a dat na něm uložených.
2. Je výslovně zakázáno přenášet, sdělovat nebo sdílet obsah na webových stránkách, který není zákonem povolen. Poskytovatel služby si vyhrazuje právo smazat obsah nahraný zákazníky.
3. Ve věcech neupravených ve Všeobecných obchodních podmínkách, občanském zákoníku. a ustanovení dalších příslušných maďarských právních předpisů se řídí.
Příloha č. 1
Zřeknutí se odpovědnosti
(vzorek)
(vyplňte a vraťte pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)
Příjemce: *
Já/my, níže podepsaný/á, prohlašuji, že využívám/využíváme své právo na odstoupení/ukončení smlouvy s ohledem na smlouvu o prodeji následujících produktů nebo poskytování následující služby: *
Datum uzavření smlouvy / datum přijetí: *
Jméno spotřebitele (spotřebitelů):
Adresa spotřebitele (spotřebitelů):
Podpis spotřebitele (spotřebitelů): (pouze v případě prohlášení na papíře)
Datováno
Lze jej zobrazit v informačním listu pro správu dat SimplePay na následujícím odkazu:

PaymentService_SimplePay_Data_Transfer_EN

PaymentService_Fizetesi_tajekoztato_EN